Inredning

 
Dagen har i stort sätt bestått av massa måste, eller vardagliga sysslor kanske man kallar det? Har iallafall städa, styrt med tvätten från igår. Dagen bästa är nog att jag tjänat in 600kr idag på finspångs loppisen, sålt läragåvagn, åkpåse & en skoförvarings byrå. Helt perfekt att nån annan kan få nytta av det ja inte längre behöver.
 
En sneakpeak från gårdagens inköp. Hur fin som helst i mina ögon. Och den får pryda vårat sovrum :)
 
 
Nehe, Novalii skulle ha fredagsmys & sova hos mormor inatt, så ikväll är det jag, Daniel & Liam. Liam sover nu, så jag & Daniel får en slapparkväll framför fångarna på fortet ensamna. Lugn & ro med andra ord.
 
Ha en fortsatt bra fredagskväll. Förresten, läser ni, lämna ett gärna ett spår, så ja kan få följa er.
 
 
 

Kommentarer
jossan säger:

Jag följer!!! Brukar ju kommentera lite ibland! :) vet inte om du har mitt lösen till min blogg? Hör av dig på fb annars om du vill ha det! Kram

2012-08-24 | 20:34:52
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se
Emma säger:

Jag läser, det vet du men jag är riktigt dålig på att kommentera.

2012-08-24 | 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback