kort update,

 

Ja ni, det här med att söka jobb är inte det lättaste. Usel på att skriva, usel på att prata, blyg & jävlig. Men jag va nere på arbetsförmedlingen & skrev in mig, jag har även ringt ett jobb & pratat med dem, så nu hoppas jag! Det skulle vara en möjlighet för oss. Det skulle förändra massor.

Dagarna flyter på & går alldeles för fort, tyckte att jag fick en höstkänsla förut, kall luft & någon speciell doft.. Men vi har ju inte haft någon direkt sommar i år. Hösten kommer fort! Jag längtar redan efter jul & julpynt haha.

Novalii är nu stora tjejen här hemma blöjjfri sen några månader tillbaks & nu häromveckan sluta hon med nappen. Allt har gått så bra, hoppas det går lika bra när det är dax för Liam.

Återkommer. puss


Kommentarer
Maria säger:

Jag längtar också till julen och allt mysigt pynt! :D

2012-08-10 | 19:14:02
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback