Ta aldrig någon för givet.

 
Jag kunde ha förlorat dig. Den enda människan jag vill leva med. Pappan till mina barn. Jag måste sluta ta dig för givet, för det är det man gör när man levt med varandra närmare 6år, man tror att han alltid ska finnas där. Men det är så lätt, livet är så skört!
 
Minns ni tatueringen jag skulle göra, körsbärsblommorna.. Som har en betydelse, ta ingenting för givet, livet är kort.
 
 
Låt oss förbli friska nu, och få leva livet fullt ut. Jag orkar inte med mer nedgångar, som alltid när jag precis tagit mig upp över ytan.
 
Jag älskar dig Daniel. Och mina änglar Novalii & Liam <3

Kommentarer
Johanna säger:

Vi tänker på er! <3
Det bara måste lösa sig för er nu! Ni om några förtjänar att få vara friska!

2012-08-21 | 20:41:04
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback