Hjärtan


Alla Hjärtans Dag.

Jag gav Daniel & barnen rosor & en ask med choklad igår, Daniel jobbar ju idag!

Barnen är äntligen friska, vilken frihet för både mig & barnen. Novalii går fortfarande på antibiotika, sen är hon så infektionskänslig just nu, så dagis har hon fått varit hemma ifrån, inne på 3:e veckan nu :( Men snart ska hon få komma tillbaks igen. Vi ska oxå påbörja en utredning på Novalii, eftersom hon blir drabbad av sjukdommar hela tiden.

Slänger upp lite bilder från dem senaste dagarna ute i det härliga vädret!


Grillade lite korv & marsmallows ;)





Några bilder iallafall. Jag älskar att vara ute när vädret är så härligt. Och just nu vräker snön ner, så imorgon blir det nog en utedag med massa pulka åkning med barnen :)

Nu ska jag försöker blogga lite igen. Förstår om ni blir trötta på mina uppehåll hela tiden & inte läser längre. Men ifall, släng gärna in en kommentar :)

Puss

Kommentarer
josefine säger:

vilka fina bilder! och vilken tur att barnen får vara friska :)

2012-02-15 | 09:55:39
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback