Bara en tid i livet.


Sitter med en sjuk Novalii i knät. Lunginflammation, 4:e gången sen i juni förra året. Det är kämpigt just nu! Men vi ska klara oss igenom allting.

Vi har klarat jobbiga situationer förut & ska göra det nu med.

Jag har börjat gå på samtal & påbörjat medicinering. Och jag skäms inte. Tänk vad många som går i tysthet & mår ännu sämre. Jag ska ta mig igenom den här perioden nu. Skrev in mig på medley, för att få komma iväg, egen tid & få ett bättre välmående.

Idag gör vi inte många knop här hemma, Novalii är ju sjuk som sagt & jag har dunder huvudvärk. Men jag vill försöka blogga, för att själv se en förbättring sen när jag kommer må bättre.

Nu väntar vi på att Lilleman här hemma ska vakna, sen får vi försöka hitta på något :)
Puss

Kommentarer
josefine säger:

jag hoppas du mår bättre snart och Novalii får krya på sig hon med! Hoppas samtalen och medecinen hjälper, man ska inte skämmas för att ta hjälp när det finns, man är bara dum om man inte tar den =)

2012-01-24 | 15:21:05
Bloggadress: http://jossanochmax.blogg.se/
Sandra valfridsson säger:

Kul med lite träning, jag har börjat gå långa promenader på kvällarna när barnen har somnat. Jätte skönt att komma ut och få röra på sig. Egentiden också förstås! Jag skulle jätte gärna vilja börja träna på gym men jag har aldrig gjort det förut och är för feg för att gå dit själv första gången :P

Synd att du bor i Finspång annars hade jag kunnat följa med dig :/

Hoppas att du mår bättre snart! Du verkar vara en stark människa så det ska nog inte vara några problem!

Ge Novalie en krya på dig kram från oss!

2012-01-24 | 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback