Beräknad förlossning

För ett år sedan ;)

Full fart hela dagen, eller nja, halva iallafall! For ner till finspång vid 9tiden, lämnade ett skåp som jag ska ha omlackerat till vitt, handlade & sen vidare till Åbergs och beställde en Tårta till Liams 1års dag, blev en bil tårta för 20pers, och jag hoppas verkligen att det räcker. Men det ska det väl göra.

Tänk att den här lilla killen redan blir 1år, blir nästan lite ledsen, var tog tiden vägen? Min minsta lilla stjärna blir nu 1år, och den andra blir 3år. Åååh.



För exakt ett år sen vid den här tiden så försökte jag överleva med hemska förvärkar & sammandragningar, låg vaken nätterna i ända i väntan på att du skulle vilja komma ut till världen min lilla prins. Den 9:e Janurai va det beräknade förlossnings datumet, men du bestämde dig för att stanna i mammas mage ännu en vecka.

Detta skrev jag i ett inlägg förra året den 9:e Januari.

"Haft så onödigt ont inatt, det är ju verkligen onödigt när det ändå inte sätter igång. Förvärkarna gör ju helt sjukt ont, så ont hade jag verkligen inte med Novalii..

Svårt att fokusera på annat nu när datumet är här. Jag kommer bli ännu mer isolerad från omvärlden om jag ska gå över en massa dagar"

Hihi, vad man njuter när man läser detta. Skönt att ha det avklarat och att jag har dem två underbaraste barnen i världen här hos mig. <3




MAMMAS PRINS <3

Nu ska jag ta mig ett litet vil medans barnen sover :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback