Måla hela världen..


Morgonen började kl 8.00, skickade Novalii till dagis :) Själv satte jag igång och rensade avloppet i handfatet. Fyfan, karl göra kan ja tycka. Men nu åker vattnet ner i handfatet igen iallafall, gu så händig jag är ;)

Har städat & styrt, dammsugit hela lägenheten & satt igång en maskin tvätt. Nu står grytan på spisen och ska koka nån timme, innan det är dax att skala potatis.

Skulle hunnit träna nu på förmiddagen, men inte då. För mycket annat uppe i tankarna som ja prioriterar först. Liam & Daniel gick upp till Emma & Janne en sväng nu. Skönt att få vara lite ifred faktiskt, passade på att sätta mig här några minuter :)




Novalii brukar gå & nynna på en här melodin.

"jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha

alla blommorna du gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dig
jag ska måla hela världen lilla mamma
och allt ska bli så ljust och glatt för dig"

Jag älskar dig min finaste skatt <3

Kommentarer
Sarah säger:

Duktiga du:D

2012-01-10 | 10:55:24
Bloggadress: http://sahaarasofie.devote.se/
världens finaste lilla skatt <3 säger:

2012-01-12 | 07:58:43
Maria säger:

Hon är ju för himla söt! :)

2012-01-15 | 00:35:34
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback