Flyttkaos


Just nu är vi i precis som jag skrev, ett flyttkaos. Köket i nya lyan ska börja rivas imorgon, nästa vecka på mån får vi köket vi va inne & beställde idag. Vilket jobb vi har framför oss, men va fint det kommer bli & va jag kommer trivas, mhmm!! Tänkte slänga upp lite förebilder här imorgon ev ons. Sen får ni se efterbilderna, om nu någon möjligtvis är intresserad? ;)

Bröllopsplaner. vi har inte riktigt hunnit med mer på den fronten. Först flytt, sen fokusera på det :) Vad jag vet är iallafall att det kommer vara ett tema på att alla ska vara svart & vit klädda :)

Novalii fick en allergisk reaktion igår kväll, utslag över hela kroppen som kom på några minuter & kliade så hon grät ;( Väl inne på akuten försvann utslagen. Upprepas det måste vi självklart kolla va det beror på.. Vi va även nere på barnmottagningen & tog dem sista proverna idag, hon fick lämna urin prov & 3 st rör, och nu kollar dem verkligen massor olika saker på henne. Jag tror dock inte att hon är sjuk på något sätt, det är den här lägenheten som gör oss och mina barn sjuka. Svaren får vi iallafall inom ett par dagarna, så nu går v & håller tummarna här hemma.

Liam mår helt okej, inte behövt inhalera på ett par dagar. Förutom när vi fick besök av en vovve & Liams läppar blev helt blå. Ja där fatta vi nästan va det berodde på, och vi ska in & göra utredning på Liam oxå.

Måtte vi bli friska nu när vi flyttar till ett rent hem, med ventilation & självklart utan djur.

Nu ska jag sova, upp & jobba imorgon. puss


Kommentarer
Maria säger:

Åh, jag vill gärna se före och efter bilder på köket! :D Sånt är alltid kul. :)

2012-03-14 | 10:39:28
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback