Miljö&Hälsa


Skrev ett mejl till miljö & hälsa igår kväll & förklarade våra problem & att vi försökt nå dom ett par ggr.
Nu fick ja äntligen tag i dom & dom hade läst mitt mejl & skulle komma ut direkt idag vid 15.oo! Äntligen.

Nu får vi verkligen veta om det beror på lägenheten eller om jag & barnen bara har otur!! Jag hoppas att vi haft otur, för om det är pågrund av lägenheten så kan vi få kvarstående men för livet!

Natten har varit helt okej, Liam vaknade runt 06.00 imorse och hade det jobbigt, så vi inhalerade 2 gånger & har nu sovit sen dess. stackarn, det tar på krafterna.. Novalii har hostat lite & snarkat gärnet inatt. Men jag funderar ändå på att ta ut barnen en stund, dem behöver den friska luften <3

Nehe, nu ska ja ta en dusch. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback