25 okt & första snön..

Jag såg lyckan i barnens ögon när första snön kom, så himla mysigt. Hade inte alls gjort något om det snöat hela kvällen, det är så mysigt.

Den här dagen har rusat förbi. Kan ju bero på att jag sov ca 3 timmar på dan, gu va skönt & välbehövligt. Daniel jobbar eftermiddag, så idag har det varit jag & barnen bara. Imorse va vi inne på provtagning med Liam, mot geting&bi stick. Eftersom han i sommras svullnade upp i hela ansiktet, och halsen, så han fick svårt att andas, vi vet dock inte va det berodde på. Nått bett hade han i huvudet, men läkarna kunde inte säga vad då.

Nu sussar barnen i sina sängar & jag får lite egentig framför tvn & datorn, så jag tänkte att ja skulle passa på att blogga lite.

 

Känslor, har tusen som far runt inom mig nu, men det känns härligt.

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback