Älskar, förälskad, kär..

 
Jag skulle säga att jag är allt, i dig Daniel.
Min man, mina barns pappa.
 
Jag kan fortfarande titta på dig, och känna hur underbart vacker jag tycker att du är. Känna känslan ända ner i magen. Du är min & du älskar mig, jag har aldrig tvivlat på din kärlek & jag vet att du aldrig tvivlat på min, vi har gråtit tillsammans, skrattat, gått igenom lycka & sorg. Vi behöver inte säga något till varandra, vi förstår känslorna ändå. Det är då man kan säga att man älskar varandra..
 
 
Vårat förhållande är helt ifrån perfekt. Vi har upp & nedgångar. Men under denna resa tillsamman, så vet vi var vi har varandra, vi vet var vi står.
 
Något som påminner oss dagligen om våran kärlek är våra älskade barn. Allt är komplett. <3
 
Tack älskling.

Kommentarer
Maria säger:

Vad fint skrivet! :)

2012-10-15 | 11:31:52
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback