En boost för självförtroendet. Eller inte?

 
Jävla satkärring inne på Kicks. Morr! Jag kommer in för att få råd om en bra foundation/brunkräm. Och undrar om hon kan visa mig några bra som passar min hudtyp.
 
Jaha säger hon, och du tvättar ditt ansikte med? - Ja tvål & vatten sa ja. (jag vet att mn bör ha en kräm för att tvätta bort sin makeup, men jag är ingen miljönär bör tilläggas) Då säger hon att är inte grunden bra så rasar hela huset, blev knäpptyst.. Eh jaha tänkte jag. Sen värker hon ur sig att ja jag ser ju att din hud inte är fin & du kommer bli värre i vinter.. Just då kunde ja se mig själv knyta näven och demolera hela hennes ansikte (URSÄKTA) ..
 
Jag klev in för att få råd om en bra foundation. Jag vände på klackarna och gick..
 
Har man redan dåligt självförtroende så blir det fan inte bättre av såna här människor. Men ja låter mig tro att hon va så jävla missnöjd över sig själv att hon är tvungen att klanka ner på mig..
 
 För då mår ja bättre. Puss

Kommentarer
maria säger:

jag tvättar mig med bara med tvål och vatten, har funkat bra i alla år.
tips på fondation kan du få här :)
Dom är kanon! tikei.se

Lycka till!

2012-10-18 | 17:26:56
Bloggadress: http://Eliasmammma.blogg.se
Maria säger:

Vilken kärring, och fan vad arg jag hade blivit! Jag har tvättat med tvål och vatten i evigheter, men jag vet att det är bättre för huden att använda sminkborttagning! Men inte orkar jag slösa pengar på det. ;P
Och en sak till.. DU behöver ABSOLUT INTE ha dåligt självförtroende!!! Du är huuuuuur snygg som helst, du (och Daniel) har gått igenom så sjukt mycket med sjuka barn, flytt och en hel massa saker, och ni står fortfarande där med en himla fin familj!
Tro aldrig att du är nåt sämre än en jävligt bra mamma och en helt underbar person! :) Det är i alla fall vad jag tycker!

2012-10-18 | 18:56:03
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback