Hjärtat.

 
 
Nu är vi inne på 8:e Månaden med dagliga slag & skrik, kastar grejer på allt & alla. Liam va världens lugnaste bebis, skrek aldrig & låg bara i famnen & myste under sin första tid, tills han börja förskolan. Måste fråga hur det verkligen funkar där nere, ända sen Liam börja där så har han beteet sig såhär. Kan tänka mig att han kanske vill ha mer uppmärksamhet här hemifrån eller att han blir frustrerad för att han inte kan göra sig förstådd, han har ju inte lärt sig prata ännu? Jag vill bara hjälpa honom, det känns som mina krafter tar slut.
 
Han slår inte med ilska eller aggression, utan mer som att han vill uttrycka sig, som att tusen känslor rusar genom honom som han inte kan hantera. Och jag kan inte heller hantera det, jag har försökt med allt. Han slår inte bara mig, utan allt & alla .. Mitt lilla hjärta. Han har absolut sina lugna stunder, även om dem är få. Och han är världens goaste lilla ängel. Men jag känner att ja kanske behöver ta lite tips & hjälp nånstans ifrån. Bvc kanske?
 
Novalii har ju aldrig varit såhär, man ska inte jämföra barn. Speciellt inte pojke & flicka. Men det är svårt att hantera något man aldrig varit med om, och som man dessutom inte lyckas få någon ordning på..
 
Jag hoppas att mitt lilla hjärta lugnar ner sig snart.

Kommentarer
Maria säger:

Cewin började också hålla på så när han började på dagis, och kan vara så nu med, men inte lika ofta, då han kan prata en hel del nu, så jag förstår vad han menar. Men det är inte alltid jag förstår, och då blir han inte jätte glad. :/ Det är sjukt jobbigt, men det blir bättre med tiden! I alla fall i vårat fall, och jag hoppas på detsamma för er!

2012-10-02 | 00:44:16
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback