Träning

 
Kommit igång någorlunda. Idag blev det 1timmes zumba & 20min på löpbandet. Känns helt rätt & det går så bra nu. Tänk om ja kunde vara så envis nu så att ja kan kämpa mig ner till 55kg. Jag hoppas att min motivation håller sig uppe ett tag nu & sötsuget håller sig borta. Tänkte köra på nu i 4 veckor för att se resultet sen.
 
Min start vikt nu ligger på 60.5kg.
 
5kg tänker ni, men det är fasen svårt. Jag är en godisråtta ;) Och jag bara älskar mysmiddagar & myskvällar med massor gott tillsammans med familjen.Vem gör inte det?  Men jag får hålla mig till frukt. Kanske vore bra för dem oxå iofs!
 
Nu ska jag sova, behöver det. Slut i kropp & själ. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback