Ombord på Cinderella

 
Jag har inte riktigt landa hemma ännu, har gått runt i något slags sov/vaket tillstånd. Idag sov jag till 11.30. Oh jesus, det va länge sen.
 
Dagarna på båten gick fort. Jag fick massa beröm, och komplimang om man nu kan säga så. Att ja va duktig, serviceinriktad, snabb & fort omtyckt av mina kollegor som kökschefen sa. Så på tisdag bär det tillbaks, en vecka hemma, en vecka borta och så fortsätter det..
 
Helt slut, så mycket nytt att ta in. Hela buffen va ombyggd sen ja va där sist, hela menyn va i princip utbytt. Dessert bordet är mer likt alá carten nu. Dessutom roterar man på olika stationer varje pass. Oh mycket att ta in..
 
Nu ska ja mysa med mina änglar. återkommer. Puss
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback