Saker på gång..

 
Det kommer bli bra, det känns bra. Äntligen lite planer för framtiden, något att ägna tankarna åt emellanåt. Det känns super bra fakiskt. Varit lite snurrit ett tag & jag har skrivit lite luddigt. men en klarhet kommer inom snar framtid..
 
Veckan hitills har jag spenderat med barnen & daniel, på förmiddagarna har ja varit hemma hor farmor & hjälpt henne. Ser fram emot Lördag, då blir det lite egen tid med tjejerna, Madde fyller 25år, så då ska hon firas. Kommer bli super trevligt.
 
Nu ska jag återgå till mitt bullbak, daniel & jag fick för oss att baka bullar, nu.. haha. Jaja, får passa på när barnen sover & man får göra det ifred.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback