Slut rökt.

 
Sanningen är att det är förbannat svårt att sluta röka.
 
Började när jag va 12år, Emma & Jag snodde ett paket av hennes mamma & sprang ut, visserligen bara munbloss (tufft va?, inte det minsta).. Hmm ja va är jag uppe i nu, 12år. Och min astma förvärrar saken. Jag kan inte sova om nätterna, vaknar tungandad & har ett rent helvete, men jag har bara mig själv att skylla.
 
Måste tillägga att jag va stark nog att hålla upp båda graviditeterna, men så börja igen! Hur dumt va det inte? NU har jag kommit till en punkt då jag inte orkar mer. Nu ska jag sluta, jag SKA, jag VILL!
 
Mosade sönder mina ciggaretter & slängde alla paket. Hittills går det bra. Jag vill lukta gott, ha god andedräkt, spara pengar & framförallt må bra. Sen att jag kommer gå upp ett par kilo, ja det får ja helt enkelt stå ut med.
 
Kämpar vidare. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback