Lördag & vackert väder

 
Uppdateringarna sker väldigt sällan, ja hinner inte med.
 
Jag har iallafall börar på vuxenutbildningen nu, läser upp en del ämnen, samt lagt till en del som jag är intresserad av som psykologi tex. Väldigt intressant & lärorikt. Läser alla dagar i veckan på 100 procent, så den här veckan har ja varit helt slut. Om två veckor är det redan dax för prov.
 
Kidsen växer så det knakar, Novalii tjatar redan om och börja skolan. Jag säger men lilla gumman, det är åtminstonde 2½år kvar haha.. Tokfia. Lilleman pratar fortfarande inte, några enstaka ord. Mamma, Pappa, Hampa, Kisse, töttö (törstig), kinkon (finspång), anna, e dä (vad är det).. Jo det är i princip dem han kan. Men man märker att det går lättare & lättare för varje dag, så en dag smäller det väl till hoppas jag.
 
Vintern, ja den är jag riktigt trött på nu, jag vill ha vår & värme, spring i benen, skogspromenader och allt annat. Kommer snart få en vinterdepression om det inte blir vår fort. Idag har ja lite lyckokänslor i kroppen, klar blå himmel & solen lyser. Gu vad man uppskattar solen.
 
Nu ska vi strax hem till mamma och fira Lilleman som fyllde 2år i onsdags, vi dela upp oss lite. Annars hade vi blivit 25st i våran lilla 3:a.. Nej tack haha.
 
Ha e fortsatt bra lördag.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback