Torsdag & vackert väder

 
-25 grader kallt, men solen har lyst hela dage lång & himlen har varit klar blå. Och i kroppen spritter det av vår känslor. Varje vår får jag känslor, känslor av frihet. Jag vill ut, ut i världen, springa.. Uppleva massor & bara njuta av livet. Dem är tillvisso ganska underbara, men ibland riktigt jobbiga att hantera. Känslora jag får är så enormt svåra att sätta ord på, men dem innebär oftast att jag ensam är ute. Och det går inte, jag har min underbara lilla familj oxå. Jätte svårt att förklara.. Skitsamma. Haha!
 
Idag, stressad dag & jag glömde mötet med studievägledaren imorse. Varit i skolan, fort hem, käka, plugga de två timmarna innan barnen skulle hämtas, hämtat dem, fått skjus av emmsan till stan så ja kunde hämta min dator, matat barn, nattan dem & jaaa jag somna själv & vakna nu, illa.
 
Stress imorgon oxå, då upp kl 07.00 & börja tvätta innan skolan, vara på vrinnevi med Liam 08.45 för att fortsätta utredningen från i sommras när han fick en allvarlig allergisk reaktion. Bi & geting va det inte har dem nu kommit fram till. Efter det ska jag till skolan, sen hem & plugga hämta barn, sen förbereda inför att åka på tjejkväll hos sandra 20.30, förhoppningsvis somnar jag inte hahaha.
 
Bluddrat för mycket nu, men då kanske vi förstår att jag har mycket i huvudet oxå. 3 Prov i skolan nästa vecka också. heja mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback